Vertskap og kurs om kurs & konferanse

Kursholder:
Marit på opplæringskontoret
Beskrivelse:
Et todelt kurs om vertskap og Kurs/konferanse

På dette kurset gjennomgår vi alt fra booking rutiner, romoppsett, teknisk tilrettelegging og logistikk, til vertskapsrollen og profesjonell klagehåndtering. For å gjennomføre en kurs/konferanse må alle avdelingene samarbeide for å skape gode gjesteopplevelser. Derfor er helhetlig tenking, god intern kommunikasjon og riktig innstilling viktig for å sikre kvalitet og trivsel.

PS: Ta med gode sko og praktiske klær -Praktisk øving i rigging er en del av kurset.

Innhold:

  • Å by på seg selv

  • Klagehåndtering

  • Kroppsspråk

  • Den gode verten – møte mellom mennesker

  • Møterommet

  • Rigging

  • Riktig rom til riktig gruppe,

  • Ulike oppsett

  • Fagutrykk

20200622_162928.jpg